About Alireza
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 1013
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

about me
about me
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : Alireza

 

این ماله 1 سالگیمه تقریبا از همین دوران شروع کردم به وبلاگ نویسی.توی این سن یه بار چت کردم شکست عشقی خوردم دیگه چت نکردم، این موتوری هم که روش نشستم از همون بچگی باهاش تک میزدم ، الان هم اگه تصویر تاره تقصیر عکاس بود هل کرده بود اخه داشتم ویراژ میدادم

 

این ماله دو سالگیمه

توی این دوران دیگه پا به عرصه دنیا بدونه پوشک گذاشتم که یکی از بزرگترین افتخاراته زندگیم بود.در زمینه وراجی به حدنصابه قابله قبولی رسیدم و دیگه به پیشی نمیگفتم مییووووو.هااا راستی اون موتوره تو 1سالگیم باهاش مانور میدادم بعد با یه کامیون تصادف کردم ، کامیون له شد ، بابام هم دیگه نذاشت سوارش شم ، این شد که اینو خرید ...خیلی دوس دارین بدونین اون پاچه شلوار ماله کیه؟؟ مال Dady جونه که ان شاءال... سایش 1000سال بالا سرمون باشه راستی این موتوره رو هنوز دارم

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب